Predviđanje
određenih zbivanja omogućava smanjenje nesigurnosti i neizvjesnosti u donošenju
poslovnih odluka. U suvremenom poslovnom okruženju poduzetnicima su dostupni
brojni izvori kvalitativnih i kvantitativnih podataka o vlastitom poslovanju,
odnosima s kupcima i dobavljačima, kao i o tržištu. Statistička analiza
podataka omogućava poduzetnicima dobivanje nužnih informacija, koje će
omogućiti kvalitetno prepoznavanje i definiranje problema te donošenje
odgovarajućih poslovnih odluka za njihovo rješavanje. Cilj ovog kolegija je
pružiti uvid u ključne pojmove, metode, postupke i alate za statističku analizu
podataka. Kolegij će omogućiti studentima potrebna statistička znanja i
vještine za rad na poslovima istraživanja tržišta, statističke kontrole
kvalitete, praćenja uspješnosti poslovanja, kao i upoznavanje i praktičnu
upotrebu statističkih metoda u provedbi istraživanja te analizi i
interpretaciji rezultata. Dobivena će se znanja moći iskoristiti kod izrade
završnih radova, te magistarskih i doktorskih disertacija.
- Teacher: Jasminka Dobša
- Teacher: Jelena Gusić Munđar
- Teacher: Petra Žugec