E-učenje i korporacijski trening


Osnovne informacije:

Status: izborni predmet (predavanja 10 sati + seminari 8 sati + e-učenje 12 sati)

Semestar: 2. semestar

Nastavnici:

Nositelji:

prof.dr.sc. Robert Fabac

prof.dr.sc. Mirjana Pejić Bach

Sadržaj predmeta:

Radna mjesta i kompetencije zaposlenika. Razvoj i učenje zaposlenika. Programi stjecanja vještina i stručnog usavršavanja. Obilježja korporacijskog treninga. E-učenje i nove mogućnosti usavršavanja zaposlenika. Dizajniranje programa e-učenja. Standardizirane kvalifikacije. Projekt osmišljavanja programa e-učenja.

Ishodi učenja predmeta:

  • razumjeti koncept i važnost korporacijskog treninga, te doprinose koji se njime trebaju ostvariti
  • prepoznati i prioritetizirati raspoložive aktivnosti/mogućnosti edukacije i usavršavanja u kontekstu pojedine organizacije
  • klasificirati i analizirati programe stjecanja vještina i stručnog usavršavanja zaposlenika učenjem na daljinu kao i klasičnim modelom učenja
  • vrednovati kvalitetu pojedinih izvedbi stručnog usavršavanja kroz sustave e-učenja
  • sudjelovati konstruktivno u dizajniranju programa usavršavanja kroz modele e-učenja
  • odrediti ishode učenja i očekivane kompetencije za programe usavršavanja, sukladne nacionalnom kvalifikacijskom okviru

NASTAVNICI


Robert Fabac

prof.dr.sc. Robert Fabac

Fakultet organizacije i informatike
Sveučilište u Zagrebu

Životopis

Robert Fabac redoviti je profesor na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, gdje je član Katedre za organizaciju. Doktorirao je s temom modeliranja konkurentnosti na FOI Varaždin, Sveučilište u Zagrebu. Glede nastavnih aktivnosti, nositelj je desetak kolegija na studijima FOI, Vojnim studijima Sveučilišta u Zagrebu, te doktorskom studiju Pomorstvo (PFRI, Sveučilište u Rijeci). Autor je dvije knjige iz područja organizacije i nekoliko desetaka znanstvenih i stručnih radova. Član je uređivačkog odbora u dva međunarodna znanstvenih časopisa, indeksirana u bazama Scopus i WoS. Član je upravnog odbora Hrvatskog interdisciplinarnog društva. Područje njegovog znanstvenog interesa je organizacija u širem smislu, te pored toga discipline teorija igara, teorija odlučivanja, strategijski menadžment. U vezi korporativnog treninga relevantno je njegovo iskustvo glede interaktivne strateške igre „Upravljanje resursima obrane“ (izvorno GE& McKinsey, a preuzeto od Monterey NPS) koju je s nekoliko kolega profesora izvodio na edukacijama pri HVU Ministarstva obrane RH. Unutar spektra istraživanja suvremenih organizacijskih fenomena bavio se i učećim organizacijama, upravljanjem znanjem, digitalizacijom procesa.

Radovi iz područja e-učenja (do 5 najvažnijih)

  1. Fabac, R. (2020), Organizacijska teorija - s naglaskom na teoriju igara, Naklada Slap, Jastrebarsko: 2020
  2. Fabac, R., Radošević, D. (2018), Computer Implementation of “Rational Pigs Game” Extended Model and Humans` Decision-Making in Related Scenarios, Proceedings of the 29th Central European Conference on Information and Intelligent Systems, Strahonja, V., Kirinić, V. (ur.), Varaždin: FOI, pp. 23-30
  3. Fabac, R., Pažur, K., Jugović, A. (2012) Job Analysis and Design: The Frequency and Importance of Key Activities of Participants in Higher Education Processes, Economic and Social Development, 1st International Scientific Conference - Book of Proceedings, Filipović, D., Goltnik Urnaut, A. (ur.), Frankfurt am Main: Varazdin Development and Entepreneurship Agency, pp. 409-419
  4. Fabac, R.; Vidaček-Hainš, V.; Pažur, K. (2011) Attitudes of Undergraduate Students with Regards to the Information and Communication Aspects of Study, Proceedings of the ITI 2011, 33rd International Conference on Information Technology Interfaces , Luzar-Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.) Zagreb: 4@srce University Computing Centre, pp. 263-268
  5. Fabac, R., Dušak, V., Radošević, D. (2010) Simulation of Investment Decision-Making – Learning at Different Levels of Backward Information, Proceedings of 32th International Conference of Information Technology Interfaces ITI 2010, Luzar-Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.) Zagreb: 4@srce University Computing Centre, pp. 611-616

Mirjana Pejić Bach

prof.dr.sc. Mirjana Pejić Bach

Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Životopis

Mirjana Pejić Bach je redovita profesorica na Katedri za informatiku, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Doktorirala je iz područja modeliranja sistemskom dinamikom na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Usavršavala se na MIT Sloan School of Management iz područja sistemske dinamike i na OliviaGroup iz područja rudarenja podataka. Voditeljica je i suradnica brojnih projekata u kojima surađuje s hrvatskim poduzećima i međunarodnim organizacijama, posebice kroz projekte Europske Unije i bilateralni istraživački okvir. Njezina područja istraživanja su strateška primjena informacijske tehnologije u poslovanju, podatkovna znanost i simulacijsko modeliranje. Svoj istraživači rad usmjerila je na metodologiju istraživanja, kvalitativnu i kvantitativnu, posebice metode multivarijatne statistike i metodu modeliranja strukturnim jednadžbama. Urednica je nekoliko znanstvenih časopisa koji su indeksirani u bazama Scopus i WoS. Organizirala je brojne konferencije te održala plenarna predavanja na kongresima, kao što je IEEE Systems. Dobitnica je nekoliko međunarodnih nagrada za svoj znanstveni rad, kao što je Emerald Literati Network Awards for Excellence. Prema analizi znanstvene baze Scopus, Mirjana Pejić Bach je među 2% najcitiranijih znanstvenika na svijetu u 2020.-toj godini. Najveći broj citata je ostvarila iz područja Artificial Intelligence & Image Processing, u kojem se nalazi među 1,35% znanstvenika s najvećim utjecajem citiranosti.

Radovi iz područja e-učenja (do 5 najvažnijih)

  1. Zoroja, J., Skok, M. M., & Bach, M. P. (2016). e-Learning implementation in developing countries: Perspectives and obstacles. In International Business: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 1296-1317). IGI Global.
  2. Zoroja, J., & Pejić Bach, M. (2016). Impact of information and communication technology to the competitiveness of European countries-cluster analysis approach. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, 11(1), 1-10.
  3. Strugar, I., Pejic-Bach, M., Zoroja, J., & Jakovic, B. (2019). Students’ Satisfaction with Google Classroom in Blended-Learning Environment. ICERI2019 Proceedings. Sevilla: IATED Academy.
  4. Dragičević, M., Bach, M. P., & Šimičević, V. (2014). Improving university operations with data mining: predicting student performance. International Journal of Economics and Management Engineering, 8(4), 1101-1106.
  5. Pejić Bach, M., Meško, M., Zoroja, J., Godnov, U., & Ćurlin, T. (2020). Usage of Simulation Games in Higher Educational Institutions teaching Economics and Business. ENTRENOVA-ENTerprise REsearch InNOVAtion, 6(1), 27-36.
Zadnji puta izmijenjeno: četvrtak, 17. veljače 2022., 13:28