Nastavnička potpora u e-učenju


Osnovne informacije:

Status: obavezni predmet (predavanja 10 sati + seminari 8 sati + e-učenje 12 sati)

Semestar: 2. semestar

Nastavnici:

Nositelji:

prof.dr.sc. Violeta Vidaček-Hainš

Suradnici:

Antonela Čižmešija, mag.inf.

Karolina Kokot, mag. eoc.

Sadržaj predmeta:

Uvodne definicije pojmova. Formuliranje ciljeva idejnog prijedloga programa. Načini poučavanja i komunikacijske vještine. Uvažavanje različitosti u okviru koncepta šireg pristupa obrazovanju. Mehanizmi prilagodne virtualnog obrazovnog okruženja osobama s invalidtetom i zdravstvenim ograničenjima. Grupna dinamika timova u virtualnom okruženju. Iskustvo vođenja konstruktivce diskusije. Vrste podrške tijekom procesa e-učenja: Neakademska i akademska podrška polaznicima; Umrežavanje i podrška šire. Povezanost osobina ličnosti u skladu s višefaktorskim modelima sa stilovima i modelima učenja.

Ishodi učenja predmeta:

  • Analizirati čimbenike poticajnog virtualnog okruženja za učenje
  • Razumjeti ulogu tutoriranja u virtualnom okruženju te ovladati vještinama njene primjene
  • Razviti mehanizme aktivne prilagodbe na različitost ovisno o čimbenicima virtualnog okruženja i sudionika (npr. osobe s invalditetom)
  • Razvijati specifične osobne i socijalne kompetencije za kvalitetno komuniciranje u virtualnom okruženju
  • Razvijati mehanizme potpore e-učenju u kontekstu informacijska pismenosti
  • Izraditi projektni zadatak u realnom poslovnom okruženju u suradnji sa članovima tima
  • Samostalno kreirati okruženje koje omogućava proaktivnu komunikaciju
  • Ovladati osnovnim principima dinamike grupe i savladati vještine vođenja kreativne diskusije u radnim timovima

NASTAVNICI


Violeta Vidaček Hainš

prof.dr.sc. Violeta Vidaček Hainš

Fakultet organizacije i informatike
Sveučilište u Zagrebu

Životopis

Violeta Vidaček Hainš, profesorica je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu Sveučilišta u Zagrebu; komunikologinja i psihologinja. Bavi se područjem interpersonalne i interkulturalne komunikacije. Objavila je 90-tak znanstvenih i stručnih radova u međunarodnim publikacijama te nekoliko poglavlja u knjigama. Gostujuća je predavačica na Sveučilištima u Europi i SAD-u. Sudjeluje na većem broju nacionalnih i međunarodnih projekata. Prezentirala je na međunarodnim konferencijama diljem svijeta. Predsjednica je Nadzornog odbora Hrvatske psihološke komore, članica Povjerenstva za ravnopravnost spolova Varaždinske županije, Programskog odbora konferencije CECIIS, časopisa IJEES, a radi i kao recenzentica na više međunarodnih znanstvenih časopisa i konferencija. U suradnji s partnerskim Sveučilištima u SAD-u, kontinuirano organizira studenske simpozije u Varaždinu i Americi. Vodi Ured za studente s invaliditetom i koordinira volonterske projekte na Fakultetu. Radi na popularizaciji znanosti s djecom predškolske i rane školske dobi.

Radovi iz područja e-učenja (do 5 najvažnijih)

  1. Kozina, I., Vidacek Hains, V. (2021). Determining Motivation and Stress among High School Students. 66th International Scientific Conference on Economic and Social Development Book of Proceedings. Rabat, MA, 61-66.
  2. Vidaček Hainš, V., Kućar, M., Kovačić, R. (2020). Student Social Media Usage and its Relation to Free-recall Memory Tasks. Proceedings of the 43rd Jubilee International Convention MIPRO, Opatija, RH, 816-822
  3. Karuovic, D., Tasic, I., Szabo, C., Vidacek Hains, V., Namestovski, Z., Kocaleva, M., Glusac, D., Milanov, D. (2019). Influence of Student Computer Literacy on Qualifications for Creating Virtual Learning Environments. Proceedings of the International Convention MIPRO, Opatija, RH, 1863-1867
  4. Hajdin, G., Vidaček Hainš, V., Oreški, D. (2018). The Impact of Teaching Scenarios on Student Perception of Teaching. EDULEARN18: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies / Palma, Mallorca, E, 3305-3313
  5. Vidaček-Hainš, V., Štaba, A.M. (2017). Education and Employment for Students from under-represented groups supported with Information and Communication technology // Book of Proceedings, 19th International Scientific Conference on Economic and Social Development ESD Conference, Melbourne, AUS, 258-267

Antonela Čižmešija

Antonela Čižmešija, mag.inf.

Fakultet organizacije i informatike
Sveučilište u Zagrebu

Životopis

Antonela Čižmešija,mag.inf. asistentica je na Katedri za organizaciju, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Sveučilište u Zagrebu od 2016. Doktorandica je na studiju doktorskom studiju Informacijske znanosti, FOI UNIZG. Nastavu izvodi na predmetima: Poslovno komuniciranje, Računalom posredovana komunikacija, Komuniciranje i virtualni timovi u organizaciji, Pregovaranje u međunarodnom okruženju. Područja istraživačkog i znanstvenog interesa vezana su komunikaciju u virtualnim timovima, primjenu inovativnih online alata u nastavi te proučavanje načina komunikacije i suradnje studenata korištenjem IKT rješenja. Neki od znanstveno-istraživačkih projekata u kojima sudjeluje su: OOP4FUN, Digitalna.hr i nedavno završeni EDUBOTS. Aktivno sudjeluje u međunarodnim i domaćim skupovima i konferencijama te objavljuje znanstvene i stručne radove te međunarodnim razmjenama (BIP Erasmus+). Uključena je kao recenzentica za konferenciju TEMSCON, MIPRO te studentsku sekciju konferencije CECIIS.

Radovi iz područja e-učenja (do 5 najvažnijih)

  1. Čižmešija, Antonela, & Bubaš, G. (2022). A Preliminary Investigation of the Effects of Communication Quality and Use of Communication Platforms on Students’ Perception of Virtual Team Performance. 269–277
  2. Bubaš, G., & Čižmešija, A. (2022). Possible Changes in Academic Teaching as a Consequence of the COVID-19 Pandemic: International Findings and a Case Study from Croatia. 149–164.
  3. Čižmešija, Antonela, Hajdin, G., & Oreški, D. (2021). Using chatbot for course evaluation in higher evaluation. 1494–1501. https://doi.org/10.21125/inted.2021.0343
  4. Čižmešija, Antonela, Horvat, A., & Plantak Vukovac, D. (2021). Improving student engagement and course completion using chatbot application. 8346–8354. https://doi.org/10.21125/inted.2021.1697
  5. Čižmešija, Antonela, & Stapić, Z. (2019). GitHub as backbone in Software Engineering course: Technology acceptance analysis. 742–746. https://doi.org/10.23919/mipro.2019.8756728

Karolina Kokot

Karolina Kokot, mag. eoc.

Fakultet organizacije i informatike
Sveučilište u Zagrebu

Životopis

Karolina Kokot, mag. oec., Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatika Varaždin radi kao asistentica na Katedri za organizaciju gdje aktivno sudjeluje u nastavnim aktivnostima na preddiplomskim, diplomskim i stručnim studijima sljedećih kolegija: Strategija upravljanja ljudskim potencijalima, Strategijski menadžment, Korporacijsko upravljanje, Financije poduzeća. Trenutno je doktorska studentica na Sveučilištu u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Područje interesa obuhvaća strateški menadžment, upravljanje ljudskim potencijalima i korporacijsko upravljanje. Sudjelovala je na znanstvenim konferencijama te je autorica znanstvenih radova u navedenim područjima. Pohađala je tečajeve i radionice koji se odnose na istraživačku metodologiju, jedan od njih je Ljubljana Summer School 2021 te je uključena u provedbu nekoliko međunarodnih projekta.

Radovi iz područja e-učenja (do 5 najvažnijih)

  1. Fabac, Robert; Kokot, Karolina; Bubalo, Irena (2022) Path-Goal Theory – Leadership Styles and their Changes during Covid-19 Pandemic. Interdisciplinary description of complex systems, Vol. 20 (2022), No. 4; 349-374
  2. Kokot, Karolina; Đunđek Kokotec, Ivana; Klačmer Čalopa, Marina (2021) Impact of Leadership on Digital Transformation. 2021 IEEE Technology & Engineering Management Society Conference - Europe (TEMSCON-EUR) Innovation networks, entrepreneurship, information technology and artificial intelligence / Daim, T. (ur.). Dubrovnik, 2021. str. 37-42
  3. Kokot, Karolina; Tipurić, Darko; Klačmer Čalopa, Marina (2021) UPPER ECHELON THEORY: A REVIEW AND FUTURE RESEARCH AGENDA. Building Resilient Boards: Facing Emerging Challenges in Corporate Governance, Zagreb: CIRU - GOVERNANCE RESEARCH AND DEVELOPMENT CENTRE, 2021. str. 123-135.
  4. Klačmer Čalopa, Marina; Đunđek Kokotec; Kokot, Karolina (2020) Impact of board size and ownership concentrationon agency costs: evidence for Croatian companies. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 38 (2020), 2; 521-535
  5. Posarić, Nikolina; Kokot, Karolina; Klačmer Čalopa, Marina (2019) Analiza zastupljenosti žena na upravljačkim pozicijama u hrvatskim poduzećima i njihov utjecaj na uspješnost poslovanja. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 2; 259-275

Zadnji puta izmijenjeno: četvrtak, 26. siječnja 2023., 12:40